Wednesday 25 March 2009

Shining live la Brasov



Parea destul de ireal cand am aflat ca, Shining o sa concerteze la noi. Asta deoarece, cel care a revendicat initial cele doua evenimente a fost nimeni altul decat celebrul Sandor "igen" care a dat anul trecut un mare chix cu Metal Maniac, lasand cu buza umflata o gramada de oameni care vroiau sa ia parte la acest eveniment. Well, da mi s-a parut dubios sa aud ca el "face" aceste concerte cu Shining. In fine eram gata sa astept pana atunci sa vad ce si cum dar...intre timp se produse un mic "joc de glezne" si anume ca Doru Atomei de la celebra publicatie underground Kogaionon anunta si el un eveniment cu Shining, mult mai devreme decat cele doua de care am pomenit mai sus. Pfffff, deja imi era clar. Stiam ca din partea lui Doru Atomei e ceva serios si sigur...fara chestii care ma puneau in situatia sa ma intreb daca se va tine sau nu acest eveniment. In fine, nu o sa intru prea mult in detalii legat de acest eveniment pentru ca o sa postez un link cu o cronica a evenimentului, insa vreau doar sa mentionez ca a fost un mega concert pentru mine, cu toate ca "fratele" Niku (Niklas Olsson Kvarforth) celebrul frontman Shining a facut-o lata in repetate randuri cu diverse "chestii" care nu are rost sa le amintesc aici.
A fost un eveniment foarte reusit din punctul meu de vedere pe care chiar l-am savurat din plin. Cu adevarat rok dement nene!
O cronica poate fi de gasit aici.

Poze:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Interviu:



Live footage:

No comments: