Friday 13 March 2009

Noua solista The Gathering

Photobucket

Well, nu stiu cati asculta trupa asta din Olanda. Mie imi place destul de mult, mai ales albumele vechi "Mandylion" si "Nighttime Birds". A fost nasol cand a plecat Anneke. Credeam ca na...asta a fost legat de trupa respectiva. Da de unde...zilele astea olandezii au anuntat noua lor solista. Este vorba de o tipa din norvegia Silje Wergeland, care canta si cu Octavia Sperati. Trupa aceasta Octavia Sperati chiar nu o cunoasteam. Cu ocazia asta am sa o caut si am sa o ascult sa vad ce si cum.
Ideea e ca, tipa asta noua in rolul de vocalist chiar imbraca bine "coloritul" The Gathering in opinia mea. Pe My Space-ul lor, au pus la dispozitie publicului si trei piese ce se vor gasi pe urmatorul lor material discografic "The West Pole" ce va aparea in curand. Mie mi-au placut destul de mult, mai ales piesa de titlu "The West Pole". Evident, The Gathering nu mai e ce era candva...asta e clar. Dar totusi, pentru mine aceasta schimbare e chiar neasteptat de ok. Tipa e chiar placuta la voce, si imi face placere sa o audiez. Daca aveti un pic de timp, merita clar sa aruncati un ochi si sa vedeti ce se intampla in noul The Gathering. Link direct catre My Space-ul lor aici.

No comments: